joi, 26 iulie 2012

Regim de slabit - ziua 7

ziua 7, o zi mai calmă. Pentru că sunt într-o serie de 3 zile cu acelaş regim, astăzi nu mă aştept la surprize.

meniul pentru regimul de slabit de ieri

Ieri nu am reuşit să mă ţin de meniul anunţat, deoarece la ora 9:30 am fost pe malul mării să beau o cafea în compania unei partenere de afaceri şi să punem ţara la cale.

Apoi, fiindcă tot eram în oraş, am dat o raită prin diverse magazine să caut nişte cărţi şi nişte şepci (ştiu, curioasă alăturare). Nu am găsit nici una nici alta, aşa că am purces spre casă.

Una peste alta am ajuns acasă la 12:24, deci nu mai era timp de loc de fineţuri. Am scos roşiile, am scos castraveţii, am scos ardeii şi ceapa, le-am aruncat într-un bol, am aruncat peste ele toate condimentele din casa (nutritionistul mi-a dat voie la condimente fără limită), apoi am luat şi 80 grame de caş de vacă şi am purces la mâncare.

Seara, aşa cum anunţasem, 200 grame de iaurt 2%.

Până la masa de seara, am fost pe la cumpărături să caut iaurt. Am fost uimit să văd că nu există cutiuţe de 200 grame de iaurt, drept pentru care am cumpărat unul la doi litri. Printre altele am cumpărat încă un braţ de legume şi, foarte important, un somon de 2.5 kg, o frumuseţe. Aşa mult mi-a plăcut somonul ăla încât m-am îndrăgostit de el.

L-am curaţat, l-am filetat, aşa încât am scos din el 1.74 grame de carne, numai bună pentru ce va urma (staţi aproape şi o să vedeţi ce). Din rest, din oase şi cap, voi face o supă de somon extraordinară. La momentul respectiv o să vă dau şi vouă reţeta ca să faceţi şi voi.

Regim de slabit - ziua 7

Să începem mai întâi cu cântarul oficial:
Cântarul oficial de ieri, 82,4, cântarul oficial de astăzi 81,7, deci am revenit la pierderea de 700 grame pe zi ceea ce e bine.

Regimul de astăzi e ca şi cel de ieri, la micul dejun 200 grame iaurt 2% grăsime, la prânz 300 grame de legume cu 80 grame de brânză, iar seara din nou 200 grame de iaurt.

Meniul meu de astăzi, de care am de gând să mă ţin, va fi:

  1. 200 grame legume la grătar compuse din:
    1. Morcovi;
    2. ardei;
    3. ceapă;
    4. dovlecei;
  2. 100 grame de roşii crude;
  3. 80 grame de brânză.
Seara voi lua acelaş iaurt de 200 grame.

Rămâneţi aproape, că peste două zile, adică sâmbătă lucrurile o iau razna din nou şi urmează cea mai grea perioadă din punctul meu de vedere. Vă aştept să îmi fiţi alături.

Niciun comentariu: