vineri, 20 iulie 2012

Regim de slabit - ziua 1

Cum scriam ieri, am fost la nutritionist. V-am povestit ce şi cum s-a întâmplat. Am fost însă convins să ţin regimul fără garcinia de la Forever. Eu cred sincer că de fapt acea garcinia făcea de fapt toată treaba, iar regimul mi-a fost dat ca să acopere de fapt faptul ca garcinia e principalul ingredient şi că fără el nu o să meargă mai nimica. Dar să îbncepem, vă invit alături de mine să parcurgem drumul regimului, iar la final, ori să slabesc, ori să dovedim că nu a fost biun de nimic. Prima zi: M-am trezit la 6, aveam scris pe foicică micul dejun intre 5 şi 6, dar la jumate de oră după trezire. Aşa că am procedat în consecinţă şi am luat micul dejun la 6:30. De fapt, ca să ştim de unde plecăm, m-am şi cântărit înainte, am 85.2 kg. Micul dejun: Se compune din iaurt, 1% - 2% grăsime în cantitate de 150 grame. Pranyul: În meniu scrie 100 grame peşte sau curcan la care se adaugă 250 grame legume (fără cartofi. Am procedat în consecinţă şi am cumpărat 1 kg de curcan, pulpe inferioare, pe care le voi găti la abur cu aburitorul din dotare. Alături voi pune o salata de roşi cu castraveţi, sau nişte legume făcute tot la abur. Cu asta va fi mai greu pentru că...

Interdicţii

gătirea se face doar: Fiert, grătar, abur, cuptor. NU E VOIE:
  • banane,
  • struguri,
  • prune,
  • pere,
  • mazare,
  • fasole,
  • linte,
  • porumb,
  • vinete,
  • varza,
  • acidulat,
  • dulciuri,
  • alcool.
Deci la legume trebuie să am grijă să nu fie din cele expuse mai sus. Cina: La cină voi avea 300 ml de supă de legume (fără cartof) şi evident, fără legumele din lista de mai sus. Practic va fi o zeamă de morcovi. Vă urez succes, sau uraţimi succes, că nici nu mai ştiu cum este şi vă aştept la ziua a doua de regim.

Niciun comentariu: